|
- Vychází z přirozeného osvojování si řeči (podobně jako se učíme mateřštinu)
a zároveň fixuje pevné gramatické základy
- Kombinuje výuku prostřednictvím rodilých mluvčích a českých pedagogů
- Je maximálně motivační – děti chtějí mluvit
- Respektuje 4 základní fáze učení
– 1. slyším, vidím, chci to říct, 2. opakuji a automatizuji, 3. reaguji, 4. mluvím
- Děti jsou schopné velmi brzy porozumět
- Využívá unikátní výukové materiály
- Světem angličtiny děti provází Steve Watts – autor metodiky a hlavní tvář
všech výukových materiálů
Cílem programu je
- rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních i produktivních
- vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu
o učení, rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání
- rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních, kultivovaného
projevu, vytváření povědomí o existenci ostatních kultur a národností
- seznamování se základy cizího jazyka – angličtiny hravou a nenásilnou formou přiměřenou
věku dětí s využitím materiálů Wow!
- procvičování jednoduché slovní zásoby formou her, písniček, říkanek využití témat blízkých
dětem, jejichž znalost již mají zvládnutou v mateřském jazyce – čísla, barvy, hračky, tělo,
oblečení, zvířátka, jídlo
- rutinní aktivity podporující sebevědomí dětí
Konkretizované očekávané výstupy
- zapamatovat si jednoduchou slovní zásobu v cizím jazyce pasivně i aktivně, osvojit si zvukovou
stránku jazyka, vnímat jednoduché písně a rytmy v cizím jazyce, rytmizovat
- spolupracovat při hrách a aktivitách nejrůznějšího zaměření, zvládnout naslouchat učiteli
a samostatně řešit konkrétní úkoly, kooperativních dovedností, jako je vzájemný respekt,
tolerance a prosociální chování
- mít poznatky o své zemi i jiných národech, osvojit si elementární odlišnosti jiných kultur,
vytvořit si pozitivní vztah k učení a cizímu jazyku Aby bylo možné rozvíjet dítě komplexně,
učitel střídá mnoho aktivit a činností, aby děti udržely pozornost a brzy neztratily zájem.
Výuka probíhá v ohraničeném časovém úseku 20- 25 minut, záleží na pozornosti dětí.
|